MG CLUB

Kedves érdeklődő
Ez a honlap azért készült, hogy az MG F és TF cabriolet tulajdonosok táborát összehozza évenként néhány alkalommal mindenki örömére "park café" jelleggel. Emellett információkat adjon a típus karbantartására, alkatrészeinek fődarabjainak motorjainak sajátosságairól. A  honlap teljesen az autótípus iránti szeretetből született. Az információk érdekességek az idő haladtával fognak gyarapodni rajta. Emailben lehet jelentkezni klubtagnak a mgclub@gmail.hu címen

Az MG F és az MG TF középmotoros, hátsókerék-hajtású roadster autók, amelyeket három gyártó MG márkanév alatt értékesített 1995 és 2011 között.Keresztirányú középmotor, hátsókerék-hajtás

Az MG F volt az első MG-nek tervezett új modell az 1962 és 1980 között gyártott MGB óta. A márka az 1980-as éveket az akkori szülő Austin Rover Group teljesítménymodelljeinek jelölésére használta, és rövid ideig az MG RV8-on is látható volt. az MG MGB korlátozott kiadású újraindítása, amelyet 1993 és 1995 között adtak el. 
Az MG F-et eredetileg a Rover Group tervezte abban az időszakban, amikor a British Aerospace tulajdonában volt, és azután került piacra, hogy az üzletet eladták a BMW német autógyártónak. A BMW tulajdonában lévő Rover Group gyártotta a modellt 1995 és 2000 között. A BMW 2000-ben feloszlatta a Rover Group-ot, és a Rover és az MG személygépkocsi-üzletágakat felvásárolta egy vezetőségnek, aki létrehozta a független MG Rover üzletágat. Az MG Rover 2000-től gyártotta az MG F-et, és 2002-ben alaposan korszerűsítette az MG TF-re.

Az MG Rover 2005-ben került a közigazgatásba, aminek következtében az MG TF modell gyártása leállt. Az MG Rover üzletág maradványait eladták a Nanjing Automobile-nak, és az MG TF 2007-ben újraindította a termelést a Nanjing tulajdonában lévő MG Motor alatt. Az akkorra már erősen elavult modell nem járt sikerrel, és a gyártás másodszor és utoljára leállt 2007-ben. 

Autók

Gondos gazdit keresek

Galéria

MG video

Kapcsolat

mgclub@gmail.hu

Klubélet


Feltöltés alatt, amint beindulunk, jelezzük!
.